Via onze praktijkwebsite kunt u vanaf heden een herhaalrecept aanvragen, een afspraak inplannen of een vraag stellen per mail(e-consult) via volgende link. Patiëntenomgeving – Huisartsenpraktijk Gietema & Van Kapel in HEEG (uwzorgonline.nl)
Het aanmaken van een account lukt over het algemeen goed. Er is 1 punt om op te letten, nl dat u het scherm waarmee u het account aanmaakt niet dichtklapt met het kruisje rechtsboven, maar het minimaliseert met het min-teken rechtsboven in het scherm.
Als u dan uw sessiecode uit de mail heeft gehaald, kunt u in het eerste scherm weer verder met het aanmaken van uw account.
Na het aanmaken van een account moeten wij in de computer uw gegevens controleren en bevestigen. Dit kan (maximaal 5) dagen duren. Hiervoor vragen we uw begrip. We hopen dat het u uiteindelijk veel gemak op gaat leveren.
Als u uw medicatie via de website besteld heeft, krijgt u geen melding wanneer ze klaar staan. Wij kunnen herhaalmedicatie alleen afwijzen en daarvan krijgt u bericht, anders staan de medicijnen uiterlijk 2 dagen na bestellen klaar. Bij twijfel kunt u altijd de praktijk bellen.
Ook kunnen we geheel automatisch uw herhaalmedicatie voor u klaarzetten. U krijgt dan 2 weken van te voren een email dat de medicatie voor u klaar staat. Wilt u hiervoor in aanmerking komen dan kunt u dit aangeven bij de assistente.
Het bestellen van uw hulpmiddelen kunt u vanaf 1 januari 2021 online regelen. Dit kan op de website: www.mijnhulpmiddelenwinkel.nl. Levert online bestellen problemen voor u op dan kunt u contact opnemen met de assistente. Zodra u de bestelling online heeft geplaatst zullen wij de hulpmiddelen bij u thuis afleveren.